uhh

Jag har sjuka återkommande mardrömmar om saker jag egentligen inte vet någonting om. Eller jo det mesta vet jag om och har upplevt, men det är mycket som jag bara vet litegranna om, som inte alls hänger ihop med det jag hört och det jag minns. Så frågan är, vad minns jag egentligen, vad är sant av vad jag drömmer och vad tänker jag bara. Jag sover skitdåligt, jag vaknar och skakar och gråter, utan ett egentligenveta varför, sedan känner jag bara en stor stark tomhet.
Det enda jag gjort idag är att titta på Hitta Nemo och ligga under täcket och bara chilla utan att fundera alls. Det är hur skönt som helst!
Nu blir det en dusch och fräscha till mig totalt!
Puss puss puss sweerhearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0