grus i ögonen

Dagen har spenderats på jobbet.
Kvällen har spenderats i Vemdalen.
Natten spenderas hemma.

Åhå, ligger i sängen med datorn på magen. Måste ju skörda på farmville innan det är dags att sova. Ska väl tända lite ljus och fixa på lite musik först så jag kan somna skönt. Vet inte om jag jobbar eller är ledig i morgon, så att jag tror jag tar och kliver upp i tid och ringer och frågar. Känns inte direkt som det är tid att göra det nu? Klockan är.. mitt i natten!

Vissa sover ju redan och snarkar så jag lär ju inte få sova alls. Men vad gör det?
Jag har ju nästan 40 bloggar att läsa, lite jobb att göra,  och har ju musiken!
Nej men ska kasta datorn på golvet och i alla fall försöka.

Puss sweethearts

g-force - bio - funäs - rally - tommy

HAHA OK.
Dags för en sammanfattning av dagen. Hamnade på jobbet, jobbade lite. Sen kom mamma in och såg hur allvarlig ut som helst och sa "Packa ihop grejerna nu drar vi!" Så vi kastade på oss jackorna och skorna och drog till Funäsdalen och shoppade lite, hittade en ny snowboarddress och lite sånt, sen gick vi på fjällmuséeum och fick kolla hur dom levde på 1800-talet. Heeeeelt och hållet min stil, not!
Sen hamnade vi på Café Loftet och åt tonfisksallad och hamburgertallrik, älska kombinationen.
När vi kom hem hamnade vi sedan i Vemdalen på bio. Jag och min kära syster gick på bio med älsk och T. Vi såg på G-force. Har aldrig haft sån träsmak i röven av att sitta stilla, skaffa biostolar fuckers. Och jag grät, av en barnfilm? Shit jag börjar bli sådär blödig och vek igen. INTE bra.

Det är sjukt, det kostar typ 60-70 kronor att gå på bio här. SJUKT billigt jämnfört med Sundsvall. Och så är det bio på Onsdagar. Så nästa Onsdag blir det "I stormens öga" med älskling, om han är hemma då vill säga. Annars raggar jag med mig Tommy, min bästaste på bio.

Ska krypa ner med sötsystern som sover här i natt.
Godnatt fuckers och dont forget that I love yoooou.

all I ever wanted!

Godförmiddag bloggis!
Ligger i sängen och peppar för att dra på jobbet. Vaknade upp riktigt stark för några timmar sedan. Och har gjort ett workoutpass och nu är jag hemma igen och ligger i sängen med datorn på magen. Dock lika trött som mitt i natten när jag vaknade, så dags att peppa om. Snart dags att dra med sig datorn ner och börja jobba igen, just lovvvvvve it. Varför säger jag alltid så? Fundera på det och svara, om du kan! Mohahha.
Nä, dags att skörda på farmville, dunka lite musik och hitta några kläder att ha.
Idag kommer mitt paket föresten! HAPPYFACE.

All I ever wanted was to see you smileing.
All I wanted was to make you mine.
I know that I love you.
Oh baby why dont you see.
That all I ever wanted was you and me!


Peace and awesome kisses for you <3

en känsla av..

Jag har en känsla av att jag kommer klara det här.
Jag har en känsla av att jag är stark.
Jag har en känsla av att det är så jävla rätt.
Jag har en känsla av att det kommer bli det bästa jag gjort, fan vad nervös jag är!

Ska krypa ner med pälsko nu, sleep tight bitches.
Godnatt<3

kärade ner mig i en jacka!


Kärade ner mig totalt i Sandras nya jacka. Ett under att jag kan ha den?! Men, jag älskade den, och den var ju galet störtfrän med huvan med hål för ögonen, en äkta snowboarddress, bara på med brillorna och ut i backen. Och att den var rosa och vit gjorde ju bara saken sjukt mycket coolare.
AWESOME GRATTIS SYRRAN TILL DITT KÖP!

sängmys

Hey bloggis!
Ligger i sängen och har tänt ljus i hela lägenheten och släckt ner alla lampor. Sjukt skönt att drar på sig mjukisarna och bara lägga sig här och lyssna på musik. Syster står i duschen och jag måste nog kolla så hon inte drunknar därinne. Hon har väl stått där en halvtimme/timme nu.
Idag har jag jobbat, yes! Jag vill ha ett till jobb, så jag kan pendla mellan, tjäna mer pengar, få mer erfarenheter och ja ni vet allt sånt där man behöver. Mer vackra saker i mitt CV som hela tiden växer beroende på att jag har flera jobb just nu, men eeeeett till skadar väl inte!! Efter jobbet blev det chillis och så hos mamma med pizza och tv, fan, det som helt går emot min diet. Som dessutom har funkat?! Ojojoj, och sånt får man väl inte skriva här, det är väl inte så hälsosamt. Kroppen tar en del stryk, MEN det funkar!

Lyssnar på Basshunter(?!) och bara känner lugnet i kroppen.
Spotify är nog det bästa som uppfunnits, och min spellista är bäst.
Nu blir det bloggläsning och sängmys resten av kvällen!
Söweet and awesome kisses

workaholic

Nyvaken, check.
Nyduschad, check.
Påklädd, check.
Time to go!
Jobbet nästa.
Åh, jag älskar det!

ösd - hede

Pchyyyyyy...
Nyss hemkommen från Östersund. En shoppingdag med några polare och min syster. Sitter hemma i mjukisbyxor med en påse popcorn och iskall dricka. Målar naglarna med ett nytt nagellack och känner mig rätt... Ofräsch. Det är nog dags att ta tag i alla papper som ligger på köksbordet. Om jag orkar, kanske. Kanske inte. Håller mig uppdaterad över facebook oxå. Har inte varit inne på hela dagen, känns tragiskt.

Kvällens planer är;
- Ta tag i papprena. (Blä..)
- Städa lägenheten
- Diska
- Beställa kläder
- Träna?
Oj, lär ju inte orka. Lär bli sittande här med popcornpåsen.
Tack och bock. See you after eight. (Stavning?)
Puss

inpackad och utpackad

Åhå, har nyss kommit hem från mamma. Har legat i sängen och kollat på bortspolad med lillasyster. Grymt bra barnfilm, jag skrattar då jämt! Shit ja. Sitter med en inpackning i håret nu och ska snart dra och tvätta ur den och duscha, men först blir det bloggläsning. Jag är ju insatt i bloggvärlden. Och det är seriöst!
Puckelpeace

kärlek


En dag med sin lillasyster kan bli galet. Vi är nog inte normala på en fläck.

gästblogg av Myran

Nu håller jag på att utreda om min syster har damp, eller PMS. Hon får damputbrott och skriker så fort något går fel. Dumma människa. Och hon är så j*vla lat. Kan inte ens kliva ur sängen och städa. Kommer få sparka ut henne snart.
Peace och sånt där som Linda skriver.
/Sandra Myran Systern...

freaksystrar


Galna systrar igår. Helt klart. Fick en ny jacka av mamma. Sandra fick ett nytt pannband. Orättvist? Nä inte direkt, för den bortskämda snorungen får allt hon pekar på annars. Men så var jag med när jag var liten, så det börjar jämna ut sig.
Sis, ily <3

i cant sleep alone

Jag kan fan inte sova när jag är ensam längre, ge mig ett sömnpiller eller Dig!

en till kanske?


we're not living in reality


Jag kan inte sova, när jag blundar så ser jag bara allting i svart och vitt, jag ser ett ansikte jag känner så väl igen, jag ser en person, jag ser dig, jag hör din röst. Jag såg dig idag, igen. Jag såg dig i natt, jag såg dig igår. Du hade gått när jag vaknade i morse, skolan du vet. Det känns konstigt. Nä, det känns fel. Efter allt vi gjort, vad vill du och vad vill jag?
Frågorna ekar i mitt tomma huvud.
Kunde det blivit mer? Borde vi lämnat det för länge sedan? Kunde vi fortsatt? Frågor utan svar. Vem är skyldig att svara? Du eller jag, ingen av oss eller ödet?
Jag vet inte, men när jag ser dig är det som en blixt genom kroppen. När jag är med dig blir allt bara helt jävla rätt, man kan vara sig själv, känna lugnet och bara andas ren luft utan att tänka på någonting som kan gå fel. Jag tror inte ens nått kan gå fel då.
Jag vet inte ens om jag vill ha dig, men just nu skriker mitt inre.
Jag vill bara ställa mig och skrika rakt ut, få dig att fatta.
Men det går inte, du fattar ändå inte.
Du lever i din bubbla, i din perfekta värld, din vardag, din fest.
Jag lever i min verklighet, i min konstiga värld, snurrande vardag och fest.
Saken är den att du och jag är så jävla lika, vi har så mycket gemensamt men ändå inte. Jag har mitt, du har ditt. Vi skulle aldrig kunna dela på allt igen, för du lever seriöst. Jag lever ganska oseriöst. Bryr mig inte så mycket, du har dina planer, jag har mina impulsiva saker, mina idéer, mina verkligheter. Du är för orealistisk för att det skulle funka. Jag skulle kunna skriva en lista på flera mil med för och nackdelar. Med saker vi har gemensamt, saker du gillar, saker jag hatar.
Dessutom är du alldeles för bra för mig.
Så mycket bättre.

Back to sleep, i think.
Söweet awesome. Not without you.
Night!

dead in bed

Im dead in bed. Nästintill. Hämtade min syster i Vemdalen. Träffade Emil en stund. Var på ungdomsgården en sväng och kollade vad det var för folk. Gick en promenad i mörkret med musiken i öronen. Skönt. Har nördat farmville en stund nu och la mig i sängen.
Varför gör kvällen mig så osäker?
På dagarna är jag helt jävla säker och iskall.
Kvällarna blir jag liten och så osäker.

roadtrip team rally

Matte smsa och väckte mig. Söweet. Hoppade in i bilen och skjutsade han till Sveg, vi hann. På 35 minuter. Riktigt coolt. Sen hämtade jag Kelan, och vi åkte till Hede. Körde förbi polisen i 130. Inte bra, men dom tog mig inte. Tack gud för det.
Har ont i hela huvudet, öronen, näsan, halsen och magen och har svårt att andas. Ska försöka ta mig in i duschen och sen se om jag kanske orkar ut på byn en sväng, kanske följa med Kelan till pizzan, men det återstår att se.

Team rally
Linda & Matte
Söweet!

the last thing i need from you is space

Were in the middle of it
But the last thing i need from you is space
Were in the middle of it
But the last thing i need from you is space

Jag vågar knappt andas. Det är så tyst. Jag hör bara dina andetag. Jag är så rädd att väcka dig. Så jag vågar knappt tänka. Du sover bredvid alldeles lugnt. Det känns konstigt. Vågar knappt skriva här, tangenterna smattrar för mycket. Men jag måste skriva. Du har ju inte vaknat av dessa rader så jag passar på.
Att det skulle bli såhär, det trodde jag aldrig när jag flyttade hit.

Att flytta hit var det värsta som kunde hända tyckte jag.
När mamma hade haft praktik här i Hede, och sa att dom skulle ta över campingen här uppe då blev jag helt hysterisk när hon berättade att vi skulle flytta hit. Jag blev helt galen. Jag minns knappt vad jag gjorde, mest skrek och slog runt mig. Jag var totalt hyserisk och galen.

Jag bara gled omkring i dimma, packade ihop allting och tänkte, visst jag ger väl skiten en chans. Och flyttade hit några dagar efter studenten. Bodde hos mamma i deras lägenhet, och började jobba här. Gav verkligen allt en chans och så. Lärde känna nytt folk alldeles för snabbt tror jag. Jobbade med Jenny och lärde känna flera underbara människor genom henne. Och efter bara några veckor drog jag på mig en egen lägenhet här, där jag bor nu. Still in this apartment.

Ikväll var jag, mamma och Martin och åt i Vemdalen på Husky.
Sen träffade jag Matte och Tommy och vi åkte hem till mamma och lirade lite gura och sen skjutsade jag tillbaka dom till Vemdalen. När jag gick hem ifrån mamma så kände jag duggregnet i ansiktet, och alla tankar bara kom över mig och jag började fundera. Och jag insåg att flytta hit måste nog vara det bästa jag har gjort, jag har lärt känna så otroligt mycket underbara människor, jag har börjat jobba, fått ett helt annat liv. Brutit mitt galna liv till det bättre. Eller jag vet inte, men jag har då roligare nu än vad jag haft de senaste 19 åren..

Visst har det hänt saker här som har gjort att jag har hamnat i en stor
trubbel, blivit indragen i sånt jag inte alls velat förut. Och jag har gjort bort mig som fan, och kommit tillbaka till livet. Jag är fan glad att allting har blivit som det blivit.

Avslutningsvis måste jag nog säga, jag har aldrig känt mig så hemma som jag gör här. Jag kan vara helt och hållet mig själv, man behöver inte leva upp till några ideal, inte leva upp till något alls mer än sina egna förväntningar och förhoppningar..



Söweeet awesome days.
Dags att försöka somna och lyssna på kvällens låt. Igen.
Godnatt älskade vänner och ovänner.

im done, goodbye

Jag har klarat mig utan dig i mitt liv hittills. Så jag ska nog klara mig ett tag till oxå. Du kan ta det du har och det du tror och bara försvinna ut ur mitt liv. För din falskhet är vidrig. Och att du gör allt för att få ligga, näe usch. Då är jag hellre ensam än att ha dig i mitt liv, för allt du har gjort från dag ett är att utnyttja mig. Men jag lämnar dig här och går nu, jag vill inte mer. Förstår du inte, du gör bara bort dig! Ingen kommer stanna vid din sida...
Även om det svider i mig att erkänna det, att jag har blivit beroende av dig, att din närhet har gjort mig trygg och att jag velat stanna i din värme. Det gör ännu ondare att erkänna att jag måste gå åt ett annat håll, för jag vill inte leva i oro och att ständigt bli sårad. Im done with you, walk away!

time of changes

Det känns som jag har blivit väldigt impulsiv. Det är fan inte bra. Och svär mycket gör jag oxå, inte heller bra. Men jag vet inte, det känns som jag bygger upp ett skydd mot mig själv. På facebook skrev min faster något av sanningens ord, det är dags att tagga ner på alkoholen. Organen kommer inte palla, och inte jag heller. Jag vill inte sluta som resten av min släkt, i ett beroende och missbruk. Så tack för att ni säger vad ni tycker och att ni bryr er.

Och sakta men säkert, eller det var en lögn. Det är en hel del förändringar på mig nu, i mitt utseende, i min kropp, på min kropp, ja vad ska jag  säga. Det blir så när det blir höst och vinter, när man tappar livsglöden för ett tag och allt blir så mörkt. Tills att snön kommer och lyser upp. Vintern är kärlek, hösten är hemsk. Alldeles för mörk.
Men ni som ser mig ute på byn, ni märker att en hel del saker förändras.

Var ute med Jenny och gick förut, mycket skönt. Mycket mycket mycket värt. Och så skönt att träffa henne igen. Jag har verkligen saknat att vara med henne, att vi inte längre jobbar ihop och sådär, jag tycker det är så tomt utan henne. Hua, vi borde göra något tillsammans någon helg, för vi har ju alltid galet kul!



En av förändringarna.
Väldigt svälld där men ändå nöjd!

PEACE BITCHES

b-a-c-k-d-r-u-n-k

Ojojoj, vi är tillbaka.
Vi har varit ute på fler äventyr nu!
HAHA, jag kan kanske avslöja det senare. Men jag måste städa lägenheten och bli av med min bakfylla. Skål och puss!

sundsvall är snart ett minne blott

Det går bra nu, jag och Häännni gjorde stan idag. Chillade och flummade runt, drog en sväng i Birsta, tog och uträttade alla ärenden. Nu väntar bara att tömma garaget i morgon när vi vaknar. Då blir det packa, och sen tömma garaget, sen förbi IKEA, sen hem till Hede/Vemdalen igen. Och i shoppingbagen finns en del ihopplock från dagen. Verkar sjukt nice.
Träffade även Niken en sväng och sen Sannah, låg i hennes säng och kollade idol. Och om fel person åkte ut, ja!.

Jag har överlevt dagen utan löshår.
Går runt och ser ut som lillamy med en knut på huvudet.
Däremot så kom jag på de för en stund sen, jag är så fucking impulsiv! Det är ta mig fan inte bra. Och varför? Jo, jag slet av mitt löshår och kasta ut det genom rutan, jag kastade mig in i en affär och gjorde något som inte bloggen får reda på, och jag och Hannah gjorde något vackert idag, värsta jesusgrejen. Det blev snyggt, men de svider lite för sekunden!

Nu ligger frun på madrassen på golvet, jag bloggar och vi diskuterar morgondagen. Fan vi är ett bra fru och fru team. Oj, akta särskrivningen där, just love it. Kan inte annat än att säga att jag är sjukt nöjd med vad jag gjort, dock ligger jag lite efter ekonomiskt nu så det är kris, så in åt helvete! MEN det löser jag när jag vaknar.

I morgon kommer faktiskt en bild på. Vad jag gjort för impulsivt stuff denna vecka, så håll ut bitches, i really love you. More then you think!
Peace and söööweeeeeet night
I&H

dagens psykfall iiiinaweyyy

Justja, fick ett såkallat psykbryt för några timmar sedan. När vi var på väg hem från Birsta så vevade jag ner bilrutan, fick tag i mitt löshår och röck ur det, knölade ihop det och kastade ut det genom rutan, så nu ligger det på vägen under en viadukt vid en rondell, så numera är jag ingenting annat än korthårig, not so good. Men har man ett utbrott så har man, och jag har inte ångrat mig än.
Vuxenpoäng?
Godnatt!

sööweeet awesome days

SÖÖÖWEEEET AWESOME DAYS IN SUNDSVALL.
Joru, jag och frun är i sundsvall och steker. Nice.
Känns konstigt att vara här igen, sticker nog snarast möjligt igen.
Känns inge vidare, utom att träffa "la-family" men men.
Ska uträtta ärenden i morgon, fixa banken och sedan vidare på övriga uppdrag. Handla lite åt mamma, tömma garaget och annat, packa in allt som går i bilen och så ska vi väl hämta barnet på dagis och försöka sno ihop nått käk under dagen, awesome.
Sen packar vi nog ihop, sover och drar vidare upp i landet igen, hem till hede/vemdalen.
Söweeet, peace bitches.

Och justja, det har skett en del förändringar här på några dagar.
Långt har blivit kort. Ljust har blivit mörkt. Helt har blivit håligt, tror jag, om några timmar.
Peace, Inaw

america got talent, dags att skörda

Tillbaka. Nu är jag hemma, efter några timmar på jobbet. Det var hektiskt men det var riktigt jävla kul, snacka om att brudarna gjorde kvällen riktigt rolig. Och tiden gick grymt fort. Nu sitter vi hemma i soffan jag och frun och internetshoppar och tittar på America got talent och emellanåt kollar jag in på facebook och farmville. Fan jag måste skörda snart, om sisådär tre procent.. Woho.
Inaw, peace!

back to work

Back to work, åter ikväll/inatt.
Tanter och brudar som ska käka food och dricka vin, just love wiiiine.
Peaceeee

- piiccc


gåshuud

Åh okej, jag får så in i helvete massa gåshud. Varför är Ghost Whisper så dåligt ibland, och så sjukt jävla gripande ibland. Det spökar i mig. Kanske jag är ett spöke, you will never know.
SÖWEET.

ghost wisper and chillout afterwork

En dag. En dag i taget sa jag igår. Det är precis vad som händer. Inte ett enda knop över det. Planerar ingenting, bara flyter med. Har haft en .. trött dag på jobbet nu, dammsugit och tagit hand om praktikanterna, vad nu det är att ta hand om? De är ju för fan självgående, eller sittande. Tog med mig Linda och planerade en stuga, bra respons faktiskt.
Om två timmar börjar jag jobba igen, lovade att hjälpa mamma med en tjejkväll så det blir nog riktigt kul. En massa plockmat och shit. Ganska kul. Vi får väl se, efter vår städning idag kommer jag ju inte kunna göra någonting för att smutsa ner det. Sitter hemma nu och tittar på Ghost Wisper med frugan. Skönt att bara slappa framför tvn i några timmar innan det är dags att åka ner och jobba igen. Schäääään keensla alltså. och ja, jag kan stava.
Peace and söweeeeeet hot stuff!
Inaw.

alldeles ensam, men alla dårar har drömmar!

Jadu, när mörkret faller och det blir mörkt i hela lägenheten. När ljusen slocknar, när allt liv utanför fönstret, i trappuppgången, i lägenheten, ja när till och med tvn tystnar. Det är då man inser hur ensam man egentligen är. När jag bodde hemma hos mamma, då var det alltid någon som var vaken. Likadant hos Nicke, ingen av oss sov samtidigt. Det fanns alltid någon vaken, en människa, kanske katten eller hunden. Men här är det bara så jävla tyst, och jag inser hur fucking alone jag är. Helt ensam, i natten, i världen. På dagarna är jag upprymd och helt uppjagad av alla underbara människor, men nätterna är allt som bortblåst. Man känner sig som mannen på månen. Ensam, vandrandes fram och tillbaka i lägenheten. Lägger sig i sängen, kan inte somna. Upp igen, nörda dator, lyssna på musik. Tillbaka till sängen, upp igen, en sväng ut på balkongen, in igen. För kallt för att stå ute när kölden tar tag i ens fötter. Öppnar alla fönster, stänger dom. Tar en dusch, blåser håret. Går och lägger sig. Kan ändå inte somna. Inser att man borde städa, städar hela lägenheten. Och somnar på golvet i hallen, helt förstörd av utmattning.
Vaknar upp nästa dag och ska jobba, samma visa varje dag.
Ibland hinner man däcka på golvet, i soffan, och ibland. Ja till och med i sängen.
Därför är jag sjukt glad att Häännniii är här nu. Det är så skönt, chilla och flumma hela kvällarna. Och däcka, i sin säng! Med fryyygan.
Och nej, jag är ingen deppad person, not really. Men man känner sig ändå ensam på nätterna. Det gör jag oavsett om jag är ensam eller med någon, för jag får liksom inte grepp om livet. Jag känner mig så jävla stor och kaxig på dagarna, men jääävligt liten på nätterna. Finns inte mycket som kan ge trygghet när tankarna, gammal ångest och mörkret kommer.

Men kom ihåg, alla dårar har drömmar!
Peace and goooooooooo.
Inaw

lonelinessssssssss happinessss


Vi dunkar fet musik. Dansar runt i vår tranceworld. Det är lite skönt. Faktiskt, att bara puffa och flumma runt. Jag älskar det, frun med. Hon blir helt lyrisk. Allra helst när vi mitt i allt kom på hur en toalett fungerar! Vi borde kanske ta det lugnt.
Hannah - De är värsta pysgrejen om man kommer åt den.
Ina - Jag har googlat på det idag. Jag vet hur det funkar.
Hannah - Haru byggt en toalett?!

Ja, eller inte. Men nästan. Rörmockare, bilmekaniker, städare, fucker, datahackare, receptionist, slav, hora, betalbar. Ja, vad är jag?
Dunkelidunk, no more punk!

ligga, ligga, ligga?


Gårdagens värsta jävla fyllegrej.
Ska vi. alltså seriöst. Ska vi, k-nulla b-rudar?!
Do you know the swedish word falukorv? Dalahorse..?
Thats how to mess up a swedish date.....
SCHÅLL!

ska vi k-nulla b-rudar?

SKa vi k-nulla b-rudar?
Ja men om vi ska.
SCHPLLLL GRANNE!
Vi har alltså druckit öl, och vin och sprit och whiskey.
Love.
Ouss

POAFJEfioejfkoeöfewf

JÄVLA BAJSBLOGG.
DEN BARA TAR BORT ALLT JAG SKRIVER.
FUCKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

KRYSSNING NÄSTA?

Ja, vem fan ska med?
Jag ska med, Hannah ska med, du oxå?
Här kan man va, här kan man va. Ja jävlar.
Nu drar vi, love it.

idol och pepparkakor

Idol med fryyyyyganhoe. Som vanligt, hon råkade väl hitta hit igen. Konstigt nog. Kanske för att hon hade en gps. Det är galet. Men fint. Så nu blir det idol i myskläder, och bloggläsning. Såklart.
Inawey och Hannahhoe.

pannkaksmonster


Efter att ha fetat i mig fyra pannkakor tror jag att hela kroppen sprängs.. Shit!
Men kände mig liten igen, vilket är skönt. Utanför glittrar snön hur fint som helst när solen ligger på.  Och jag försöker få på mig mina stövlar som sitter stenhårt, för måste på OK och köpa snus och träffa Tommy nu när jag ändå har luuuunch.
Pusspuss
/ie.

top-five-of-today

Idag går det bra. Näe det går bättre än bäst.
1. ICA-kortet räddade mig i morse, jag hann i tid och sitter nu på jobbet.
2. Kollar Elitseriens senast spelade matcher, och blir ännu lyckligare 5-1 till Linköping i mötet mot Frölunda igår.
3. Jag fick igång min dator och internet, och dessutom funkar ljudet igen. Fem poäng till mig.
4. Det är snö kvar ute fastän solen verkar smälta bort det mesta.
5. Jag har inte haft sönder något än och jag är glad.
Over and out, nu ska jag sopa golvet, torka borden och bänkarna. Kanske byta en och annan soppåse och sedan slå mig ner med en kopp kaffe.

Inaw, puss!

man vet aldrig när man behöver ett ICA-kort

Ja, man vet aldrig när man kan behöva ett ICA-kort. Som jag, i morse. Stod och skrapade rutorna med mitt ICA-kort eftersom jag inte hittade någon isskrapa i bilen. So ICA-kort, i love you. Och jag hann i tid till jobbet.
ICA - kortet du räddade min dag.
Puss
Inaw

människohamn

Oh jag har då läst en av de mest spännande böckerna nu. Människohamn. Helt jävla underbart. Riktigt jävla bra bok, nu blir nästa projekt att läsa pappersväggar.  Såklart av John Ajvide Lindqvist.
Nu blir det inlåst på TV4, fan det är alltid lika spännande.
Fängelsepojkarna, det är synd om dom. Men några är så fina så det är ännu mer synd om dom! Så nu blir det soffmys med duntofflor och myshalsduken i myskläder och bara njuta med ett glas juice.
Söweeet

LHC LHC Liiinköööpiiiing! <3

Ja vad kan man säga, det är hockey och det är krig.
Vi vill se tre matcher samtidigt.
Jag vill se endast linköping. Mamma vill se djurgården. Martin vill se brynäs. Och såklart är det frölunda - linköping på tvn. Och det står 2-0, det är kärlek. Det gör mig lugn i kroppen. Men sjukt taggad, vi ska vinna, vi ska ta dom. Men, det är en låååång väg kvar till slutspel. Håll i hatten, för nu börjar det igen!

Inaw

söweeet dog


SYND att jag ser ut som en treåring!
Well, what to say.
Gårdagens bild, blir nog en likadan kväll igen. Efter att jag städat hela lägenheten, typ. Då blir det myskläder och film, kanske godis. Om jag orkar och vågar, kör ju på en ny "provsak" idag. Och jag bara måste läsa ut en bok idag, började med en bok igår. Ska berätta mer om den sedan.
Nu ska jag sitta och kolla på hunden som sover, betala räkningar, sen städa.
WIHO.

Inaw

footprints in the sand

With so much unknown. Nu gör det ont, det är svårt att andas. Det tar liksom stopp. Blir som en kvävande känsla. Kan inte andas ren luft. Måste gå en promenad med sötan. Hon måste rastas. Och jag har lunchrast, så jag passar på innan det är dax att ta sig tillbaka in hit till jobbet. Och jag behöver en snus, ännu ett beroende jag har. Snus. Kärlek. Snus under läppen, åh äntligen!
Söweet Inaw

"man vaknade, så var den dagen förstörd.."

Vinden i håret. Snoret fryser av kylan i näsan. Fingrar utan känsel.
Det är tamejfan vinter väder nu. Det enda positiva är att solen skiner och värmer skönt i ryggen. För hela den här dagen känns bara bajs. Man vaknade, så var det den dagen förstörd. Sängen var alldeles för varm för att lämna. När ska jag få sova en hel dag?

im gonna live forever

Im gonna live forever.
Remember my name.
Im gonna learn how to fly.
I feel it coming together.
People will se me and cry.
I will light upp the sky like a flame.

Jag är stark. Jag är stark. Jag är stark.
Ju mer jag intalar mig det. Desto starkare blir jag. Är det någon slags magi, eller är det bara en tyst och tom känsla av hopp, att det ger mig mer värme och mera hopp. Men jag är ta mig fan stark. Och jag är trött, en gäspning för mycket nu tror jag.
Godna

paint my nails

Det blev en snabbis. Nu blir det måla naglarna i alla regnbågensfärger, det kan bli fint.
Söweeet.

kvällspromenaden

Det är bara att kämpa mot kylan.
På med skorna.
På med mössan.
På med vantarna.
På med jackan.
Ut med hunden.
I isvindarna.
Kvällspromenaden.

RSS 2.0