tillbaka i härliga härjedalen

Jag är tillbaka i Härliga Härjedalen och jag välkomnades av 30 graders kyla och en massa  galenskaper. Så fort jag kom in i lägenheten så bara kände jag hemmadoften, en blanding av min parfym, skurmedel, nytvättade kläder och en abstrakt doft som jag inte kan sätta fingret på, men det luktar "hemma" och det har alltid luktat så hos pappa, hos mamma och i min lägenhet. Kan trygghet dofta så är det precis vad det gör!
Just nu sitter jag nere hos mamma/på jobbet och skriver ut mitt CV, fixar med min älskade dator och bara spinner runt runt, som vanligt. Jag är alltid förvirrad, springer alltid runt och har i stort sett ingen koll på någonting.
Borta bra men hemma bäst!
Puss sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0