@ pundsvall!

Jag har sjukt mycket att säga. Men jag orkar inte skriva det. Har hänt så otroligt mycket roliga saker den senaste tiden. Och jag har hunnit med så mycket och träffat sjukt mycket nya niceiga polare. Dock har jag ångest över hur lite jag varit ute och gått och sprungit senaste tiden. Men det får vi ta igen nu!
Är för övrigt i Sundsvall for a while..
Spenderade kvällen hos Sarha med PH och chipsmys!
Nu ligger jag hemma i sängen och funderar och känner hur sjukt ont det gör i njurarna och på baksidan av ryggen. Jag vet inte varför, kanske är sjuk eller något? Är jag lika dålig när jag vaknar i morgon så blir jag nog hemma, jag och syster ska egentligen se Alvin och Gänget.. Men vi får se hur det blir i morgon när jag vaknar!

Ska lyssna på lite musik & halvt sova.
Pusss bloggers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0