en riktig slappardag

Hey bloggis!
Idag har varit en sån där skön och soft dag. Började med att vakna av att min syster petade på mig, så flög upp. Hoppade ner i hennes säng för att den alltid är sjukt mycket varmare och mysigare än min. Hon drog ju ändå till skolan så somnade om och sov ett par timmar till. Sedan kollade jag på en av mina goa favoritbarnfilmer, råtttttatojjj. Sjukt söt liten råtta, i wish i could make food like he can.. Städade, näe jag rensade min systers rum på massa skräp och skrot hon hade, visst blev hon chockad när hon kom hem och jag hade ändrat hela hennes rum. Men hon blev sjukt nöjd. Drog till Birsta en sväng med Tessa, sen blev det chill och film hos Sarha.
Nu ligger jag hemma i soffan och kollar på ett öga rött på tv, har dock sett den förut.  Men alltid liak bra, skönt sett hur dom ser Sverige, fan tar vi allting så jävla mycket för givet? Det är kanske det vi gör. Samtidigt tänker jag igenom vilka problem jag har. Måste ta ett allvarligt snack med en viss person. Jag kommer inte ha råd att ha kvar någonting, eller så äre kanske det jag har.
MEN oavsett vad som händer så är jag lycklig. På riktigt.
Det är mer än vad man skulle kunna säga om vissa andra.
NU blir det fortsatt filmkollll.
PUSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0