blogg-pogg-fogg?

HEJ!
Förlåt för uppehållet.. Har prövat blogga på finest.se igen.. Men näe, trivs fan inte där längre heller. Vet inte om jag ska ge upp bloggandet eller om jag bara ska blogga när jag känner för det. Finner ingen inspiration. Men ska ta och lägga upp lite bilder från den senaste tiden och skriva av mig lite om en stund, håller på att städa lägenheten & pendlar mellan att springa ner till tvättstugan. Eller nej springa är en lögn, gå ner till tvättstugan. Kan inte springa & kan knappt gå, förstår inte att jag ens kan röra mig. För när jag sprang (jag menar det, jag sprang) ner till tvättstugan så halkade jag i stentrappan och landade på ryggen så har tryckt till en ryggkota så den är lite fint sne & så börjar jag bli alldeles blå. SÅ jag måste passa på att få så mycket som möjligt gjort innan jag får alldeles för ont eller blir stel och spänd.
Så jag bloggar lite mer senare, när jag är klar med städningen eller mellan städningen och nästa varv ner till tvättstugan, jag får se. SKa bara göra en spotifylista så jag kan dunka musik i alla fall. För döv spelar det då ingen roll om jag blir!!
Puss sweethearts

JUSTJA!!!!!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER, PUSS MYRAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0