back in the blond bussiness

Hey!
Var ett tag sedan jag var med i bloggsvängen. Men nu återkommer jag igen. Det är rätt niceigt  faktiskt att vara med igen. Julen spenderades hos pappa. Nyår blir på jobbet. För jag har tagit på mig att jobba då. Lördagen jobbade jag, söndagen drack jag vin med skumbananen Emelie! Igår blev det Husky med Jenny och Emelie, träffade Kim vilket var asnice. Sedan drog jag till Nicke en sväng och fick julklappar.
Fick nya Christina Aguilera-parfymen av han. Den luktar sjukt gott så jag har på mig den idag. Och i julklapp av pappa fick jag Carolina Gynnings Gogirl, dom två är mina stora favoriter nu. En vardags och en partyparfym! Jag sniffar i mig det, och det är underbart. Och justja, jag har gått och blivit mig själv igen, BLOND!


Idag jobbade jag någon timme, sedan har jag städat en massa och just nu hänger tvätten på tork. Sedan blir det bio-rio med family och kanske några fler, det beror på. Vem som orkar och vem som inte orkar.
Nu ska jag se klart i taket lyser stjärnorna för ja jag kan inte räkna hur många gånger jag har sett den nu.
Puss sweetiepaajjjjssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0